BAYKAN SEZARNING PEDAGOGIK USULLARI VA ULARNING TURKIYADA TANIQIY SOSİOLOGIYA RIVOJLANISHIGA TA'SIRI.
22:32 / 15.06.2025
44
Арипова, Насиба Ахтамовна; Рахимова, Машкура Инамжановна
Maqolaning pdf varianti

Ushbu maqola Turkiyada sotsiologiya fanining institutsionallashuvida Baykan Sezerning hissasini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Asosan, uning ilmiy va pedagogik faoliyati, shuningdek, turk sotsiologik an'analarida tanqidiy maktabni shakllantirishdagi roli yoritiladi. Sezer g‘arb markazli nazariy yondashuvlarni tanqid qilgan va mahalliy ijtimoiy haqiqatlarni hisobga olgan holda, mustaqil metodologik yondashuv — bog‘liqlik nazariyasiga asoslangan konsepsiyani ilgari surgan. Uning ilmiy va ta’limiy merosi Turkiyada sotsiologiyaning mustaqil fan sifatida shakllanishiga katta ta’sir ko‘rsatgan va tanqidiy tafakkurga ega yangi tadqiqotchilar avlodini yetishtirishga yordam bergan. Bundan tashqari, maqolada Sezerning xalqaro ilmiy doiradagi o‘rni va global sotsiologik diskursga qo‘shgan hissasi ham ko‘rib chiqiladi.

O'xshash maqolalar

PEDAGOGIK AMALIYOTDA IJODIY TA'LIMNING BUGUNGI DAVRDAGI AHAMIYATI

Khalikova, Latofat Uktamovna

386
09 12 2023

BLUM TAKSONOMIYASINING METODOLOGIK JIHATLARI

Akhrarova, Shoira Batirovna

873
21 06 2023

UMUMTA’LIM MUASSASALARIDA SINFLARNI KOMPLEKTLASHNING ASOSIY JIHATLARI

Xidirov, Saidmurod Jo’raqulovich

428
10 06 2023

O‘QITUVCHI PSIXOLOGIYASI

Rizayeva, Nasiba Muhammadiyevna

1149
05 05 2023